Πρόγραμμα διατροφής!

by - Αυγούστου 22, 2012


Γεια χαρά.
Έχοντας γεννήσει πριν 3 μήνες, και μην μπορώντας να συνηθίσω την ανάγκη μου για περισσότερο φαγητό απο πριν μιας και θηλάζω αποκλειστικά την μικρή μου απο την πρώτη στιγμή που γεννήθηκε, τρώω για 2 άλλα και για 3 καμιά φορά!
Αυτό όπως καταλαβαίνετε με ενοχλεί αφάνταστα μιας και μου λείπει το σώμα μου όπως ήταν πριν.
Και ενώ κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου πήρα μόνο 10 κιλά, τώρα νιώθω πως αν συνεχίσω έτσι θα πάρω 100!!
Κάθε μέρα λέω στον εαυτό μου ότι θα αρχίσω ένα πιο ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, με λιγότερη ζάχαρη, και κάθε μέρα, το αναιρώ...Εννοείτε πως τα φαρδιά ρούχα είναι τα μόνα που φοράω και φυσικά ούτε λόγος για κοντές φούστες και σορτσάκια...Και είναι ακόμα καλοκαίρι..
Σήμερα όμως είπα πως δεν πάει άλλο. Και πως αν αυτή η κατάσταση μου προκαλεί στρες και σχεδόν μια μορφή κατάθλιψης, πρέπει να τελειώσει το συντομότερο δυνατό.
Έτσι λοιπόν αποφάσισα  να αρχίσω ένα πρόγραμμα φτιαγμένο απο μένα για μένα, απαλλαγμένο απο  ''κακά'' λιπαρά και ζάχαρη, εμπλουτισμένο με τροφές που θα μου δίνουν σταθερή ενέργεια και όχι προσωρινή, βυθίζοντας με απότομα στα τάρταρα...
Ιδού λοιπόν το πρόγραμμά μου :

ΠΡΩΙΝΑ
  • Γάλα με δημητριακά, σταφίδες και κολοκυθόσπορους.
  • Ένα τοστ με τυρί, ντομάτα και ένα ποτήρι γάλα. 
  • Γιαούρτι με φρούτα και μέλι.
  • 2 φρυγανιές με ταχίνι και μέλι και ένα ποτήρι γάλα ή ένα ποτήρι χυμό.

ΔΕΚΑΤΙΑΝΑ
  • Ένα ποτήρι χυμό και 8 ανάλατα αμύγδαλα.
  • 2 φρούτα επιλογής.
  • 1 γιαούρτι και 3 δαμάσκηνα ξερά.
  • Ένα μικρό τοστ με τυρί και ντομάτα.
  • Ένα ποτήρι γάλα και μια φρυγανιά.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ

  • Μια μερίδα λαδερά (φασολάκια, αρακά, μπριάμ) με λίγο τυρί φέτα, σαλάτα και μια φέτα ψωμί.
  • Μια μερίδα ψάρι ψητό και σαλάτα.
  • Μια μερίδα μακαρόνια με φρέσκια σάλτσα ντομάτας, μια κουταλιά της σούπας τυρί τριμμένο και σαλάτα.
  • Μια μερίδα καστανό ρύζι με σησαμέλαιο και σόγια, λίγο τυρί φέτα και σαλάτα.
  • Μια μερίδα όσπρια με λίγο τυρί και σαλάτα.
  • Μια μερίδα βραστά λαχανικά, το ασπράδι απο 3 αυγά, τυρί, μια φέτα ψωμί και σαλάτα.
  • Τονοσαλάτα με μια φέτα ψωμί.
  • Ομελέτα με 2 αυγά, τριμμένο κολοκυθάκι, ντομάτα και πιπεριά, λίγο τυρί φέτα και μια φέτα ψωμί και σαλάτα.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ
    • Ένα ποτήρι χυμό και 8 ανάλατα αμύγδαλα.
    • 2 φρούτα επιλογής.
    • 1 γιαούρτι και 3 δαμάσκηνα ξερά.
    • Ένα μικρό τοστ με τυρί και ντομάτα.
    • Ένα ποτήρι γάλα και μια φρυγανιά.
    ΒΡΑΔΥΝΑ
    • Μια σαλάτα επιλογής με λίγο τυρί και 2 παξιμάδια
    • Ένα ντάκο.
    • Μισή μερίδα απο το μεσημεριανό φαγητό.
    • Ένα ποτήρι γάλα και 2 παξιμάδια. 
     
    *Στη σαλάτα προσθέτουμε μια κουταλιά της σούπας λάδι και ξύδι.
    *Πίνουμε πολύ νερό και τσάι πράσινο ή του βουνού.
    *Όχι αναψυκτικά και γλυκά, όχι γενικότερα στη ζάχαρη.

    Για να δούμε!
    Θα σας ενημερώσω για την πορεία της προσπάθειας μου!

    Και μην ξεχνάτε να με ακολουθήσετε και στο facebook!

    mama petounia

    You May Also Like

    1 σχόλια