Έμπνευση # 4

by - Μαρτίου 30, 2014


Εικόνες, αντικείμενα, στιγμές, που μου δημιουργούν την διάθεση να σκεφτώ, να νιώσω ή να κάνω κάτι!
Αν έστω κι ένα απο όλα αυτά, λειτουργήσει έτσι και για σας διαβάζοντας το post μου, τότε η έμπνευση θα είναι μεταδοτηκή!!





















Πείτε μου τι σας άρεσε περισσότερο, εδώ και στην σελίδα μου στο facebook!
Και μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό μου για να κερδίσετε ένα ζευγάρι χειροποίητα σκουλαρίκια by Art Sophisticat!!

Σας φιλώ

 

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες, γεμάτες έμπνευση και στυλ! Μου άρεσε πολύ η θήκη περιοδικών με την ψάθινη τσαντούλα! Για να σκεφτώ έχω καμία τέτοια τσάντα....?
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/3/14, 11:36 μ.μ.

    Θαυμάσιες!Τα φαγητά φαίνονται όλα πεντανόστιμα και θα ήθελα να τα είχα στο τραπέζι μου!Περιμένουμε και άλλη έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή