And the winners are...

by - Μαρτίου 09, 2014



Καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω όλους πολύ για την συμμετοχή σας στον πρώτο μου διαγωνισμό και να σας πω, πως μου έδωσαν μεγάλη χαρά η ανταπόκρισή σας και τα γλυκά σας σχόλια. Μακάρι να μπορούσα να δώσω ένα δώρο στον καθένα απο εσάς ..!
Σύντομα όμως θα έρθει κι άλλος διαγωνισμός , γι'αυτο μείνετε συντονισμένοι !
Να σας πω πως η κλήρωση έγινε με αυτόματο τρόπο μέσα απο το random.org και...
ΟΙ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ είναι:
  • Η ¨ΣΟΦΙΑ¨ κέρδισε το κουτί με τις πλαστελίνες   και
  • Η ¨ΣΤΕΛΛΑ¨ το βιβλίο του Πινόκιο 
Συγχαρητήρια κορίτσια !! Σας εύχομαι να είστε πάντα έτσι τυχερές!
Επικοινωνήστε μαζί μου εδώ ή και στην σελίδα μου στο facebook για να σας στείλω τα δώρα σας.
Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!



Σας φιλώ 

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Ανώνυμος9/3/14, 2:42 μ.μ.

    YES!YES!YES!
    I LOVE YOU...MAMA PETOUNIA!
    SOFIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/3/14, 10:27 μ.μ.

    Ευχαριστούμε πολύ!!
    Είμαι σίγουρη πως θα το χαρούμε το βιβλίο μας!
    Φιλιά
    Στέλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στις νικήτριες! Εμείς την επόμενη φορά, δεν πειράζει...
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή