Λίστα Μαρτίου

by - Μαρτίου 04, 2014



Έφτασε κι όλας ο Μάρτης...
Πόσο γρήγορα φεύγει ο χρόνος..
Κι εγώ που νιώθω πως θα ζω για πάντα και όλο αναβάλω για αύριο, αυτά που θα'πρεπε να έχουν ήδη γίνει απο χτες, τι πρέπει να κάνω??
"Λίστα!!" Σκέφτηκα. Θα κάνω μια λίστα για τον μήνα Μάρτιο,και θα σας πω στο τέλος του, αν κατάφερα να κάνω κάτι απο όλα αυτά που θέλω!!!

ΛΙΣΤΑ ΜΑΡΤΙΟΥ

  • Να διαβάσω ένα βιβλίο. ΟΛΟΚΛΗΡΟ.
  • Να κάνω μια φορά την βδομάδα, κι απο ένα μάθημα οδήγησης.
  • Να κάνω έναν διαγωνισμό στο blog μου, χαρίζοντας δώρα.
  • Να αρχίσω pilates 3 φορές την εβδομάδα.
  • Να πω κάτι όμορφο σε κάποιον ξένο.
  • Να ξεκινάω την μέρα μου με χαμόγελο.
  • Να κοιμάμαι νωρίς.
  • Να πίνω πιο πολύ νερό.
  • Να κάτσω μια μέρα σε ένα παγκάκι και να λουστώ στο φως του ήλιου για όσο θελήσω.
  • Να κάνω έστω 2 πράγματα απο τα παραπάνω.
Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία!! Εδώ και στην σελίδα μου στο facebook!

Σας φιλώ

You May Also Like

1 σχόλια

  1. Μακάρι να καταφέρεις να τα εκπληρώσεις όλα! Σου το εύχομαι ειλικρινά...
    Και μην ξεχνάς mama petounia, μην αφήνεις για αύριο κάτι που μπορείς να κάνεις σήμερα!
    Καλό βράδυ,
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή