Σπιτική πλαστελίνη

by - Μαρτίου 10, 2014

Για σας που θέλετε να φτιάξετε πλαστελίνη για τα παιδιά σας χωρίς χημικά και με αγνά υλικά, σας βρήκα την τέλεια συνταγή!!
Πάρτε χαρτί και μολύβι και γράψτε.

ΥΛΙΚΑ
  • 2 φλιτζάνια αλεύρι
  • 3 κ.σούπας ελαιόλαδο
  • 1/2 φλιτζάνι νερό
  • λίγες σταγόνες ανθόνερο
  • λίγες σταγόνες κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστική (ή κάποιο άλλο χρώμα της επιλογής σας)
ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ανακατεύεται όλα τα υλικά σε ένα μπολ, ζυμώνετε και είναι έτοιμο!
Καλό είναι να το φυλάτε σε ένα κουτί για να μην σκονίζετε και ξεραίνετε.
Μπορείτε να φτιάξετε διάφορα χρώματα και να αυτοσχεδιάσετε!
Αυτό που σας προτείνω εγώ θα βγει κάπως έτσι:

Περιμένω τις εντυπώσεις σας, εδώ και στην σελίδα μου στο facebook 

Σας φιλώ 


You May Also Like

8 σχόλια

  1. Ωραία ιδέα! Θα το δοκιμάσω αλλά ο Θανάσης μου σίγουρα θα την φάει στο τέλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ζωή,
    Πολύ έξυπνη αυτή η ιδέα! Δεν σου κρύβω ότι θέλω εδώ και μέρες να φτιάξω πλαστελίνη για το Γιώργο μου, αλλά δεν έχω βρει ακόμα το χρόνο... είχα δει ξανά συνταγή για πλαστελίνη από μια άλλη φίλη μου και το είχα ενθουσιαστεί!
    Μου το υπενθύμισες λοιπόν και θα το βάλω στο πρόγραμμα!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε κορίτσια!
    Αμα την φτιάξετε πείτε μου εντυπώσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βρε κορίτσια να ρωτήσω κάτι εγώ η άσχετη;;
    χρώματα ζαχαροπλαστικής βρίσκω στα σούπερ μάρκετ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Αν όχι σε όλα , σε μεγάλα και ενημερωμένα σίγουρα!!

      Διαγραφή
    2. Τέλεια! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ , ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΗ , ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΣΑΒ/ΚΟ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΕ , ΤΕΛΕΙΑ , ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ mama petounia

    πολυ ευκολα , και γρηγορα !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ έχω μια απορία: Το ανθόνερο σε τι χρησιμεύει; Είναι απλά για τη μυρωδιά; Γιατί δεν έχω. Και μια φορά που πήρα για μια συνταγή μετά εμεινε για χρόνια μέχρι που το πέταξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή