Λίστα Νοεμβρίου

by - Νοεμβρίου 01, 2014


Καλημέρα και καλό μήνα!!
Ο Νοέμβριος είναι ένας αγαπημένος μου μήνας, μιας και μας φέρνει πιο κοντά στα Χριστούγεννα, μιας και έχουν τα γενέθλιά τους οι άντρες της ζωής μου : ο άντρας μου και ο μπαμπάς μου, μιας και ο χειμώνας κάνει για καλά την εμφάνισή του!
Για τον Νοέμβριο λοιπόν, θέλω :
  • Να στολίσουμε ΠΟΛΥ χριστουγεννιάτικα το σπίτι μας.
  • Να πάμε με την Χριστίνα στο ζωολογικό κήπο.
  • Να μείνω μια ολόκληρη μέρα στο σπίτι, με αναμμένο τζάκι, ζεστό τσάι, μπισκότα και παλιά ασπρόμαυρη ταινία στον υπολογιστή.  
  • Να καθιερώσω την ''Ώρα της αγκαλιάς" (μια ώρα την ημέρα που θα αγκαλιαζόμαστε οικογενειακώς και θα λέμε μόνο γλυκόλογα ο ένας στον άλλον).
  • Να βάλω σε εφαρμογή με την Χριστίνα, το μυστικό χριστουγεννιάτικο μας πρότζεκτ.
  • Να ετοιμάσω μια έκπληξη για τα γενέθλια του καλού μου.
  • Να κοιμάμαι τα μεσημέρια όποτε είναι δυνατό.
  • Να σκεφτώ ποιο θα ναι το δώρο μου για τα Χριστούγεννα.
  • Να συνεχίσω να κάνω αυτά που γουστάρω, χωρίς να με νοιάζει η γνώμη των άλλων.
  • Να χαρίσω ρούχα και παπούτσια σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.
  • Να ξαναρχίσω το περσινό μου πρότζεκτ ''Όχι ψώνια για έναν χρόνο".
  • Να βάζω κρέμα στα χέρια μου.
  • Να γράφω και να κάνω μπούρδες.
  • Να ξυπνήσω μια μέρα πάαααρα πολύ νωρίς για να δω το ξημέρωμα.
  • Να φάω όσο πιο πολλά μανταρίνια μπορώ.
  • Να πάω για χαμάμ
  • Να τελειοποιήσω τις βουτιές στο κρεβάτι μου.
  • Να συνεχίσω να πιστεύω στα θαύματα.
  • Να κάνω 3 από τα παραπάνω.
Σας φιλώ.

You May Also Like

9 σχόλια

  1. Ο ζωολογικός κήπος είναι πολύ ψηλά και στη δική μας λίστα!!
    Αν έχεις τζάκι, θα σου κουβαληθώ, στο λέω! Αρμένικη βίζιτα θα κάνω!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η 'Ωρα της Αγκαλιάς... τι τρυφερό και τι ωραία ιδέα... Θα την κλέψω.. Σου εύχομαι να τα κάνεις όλα- αλλιώς σίγουρα 3!! Σε φιλώ γλυκά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!! Να την κλέψεις με χαρά!

      Διαγραφή
  3. Είσαι η έμπνευσή μου για τις λίστες, το ξέρεις; Αρχίζω κι εγώ! Σου εύχομαι να πετύχεις όσο περισσότερους από τους στόχους σου. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μάγδα μου και σε ευχαριστώ!!
      Σου εύχομαι καλή επιτυχία!!
      Για μένα είναι διασκεδαστικό και συνάμα δεσμευτικό, οπότε, όλο και κάτι καταφέρνω στο τέλος του μήνα!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος5/11/14, 11:17 μ.μ.

    Ξεκινάω...
    1ον) μπορώ να σε βοηθήσω με τα μανταρίνια...έχω μανταρινιές...
    2ον) να σου δείξω μία νέα τεχνική βουτιάς στο κρεββάτι που ανακάλυψα πρόσφατα...
    3ον) pleaseeeeee...στο χαμάμ πάμε και μαζί...
    4ον) και κυριότερων συνέχισε να πιστεύεις στα θαύματα παρέα μου...σε φιλώ
    Art Sophisticat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ γλυκούλα!!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φυσικά και θα πάμε στο Χαμάμ παρέα!!!

      Διαγραφή