Our Halloween party #1

by - Νοεμβρίου 05, 2014


Πριν από λίγες μέρες, έκανα για πρώτη φορά στο σπίτι μας, ένα halloween party.
Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι θα μου άρεσε αυτή η ξενόφερτη γιορτή με τις κολοκύθες, τα φαντάσματα, τους σκελετούς και τις αράχνες, αλλά τελικά είχε πολύ πλάκα. Όταν αποφάσισα ότι θα κάνω το πάρτι, τα μαγαζιά είχαν ήδη μαζέψει ότι σχετικό είχαν βγάλει με το halloween και άρχισαν να βγάζουν σιγά, σιγά τα χριστουγεννιάτικα. Έτσι αυτοσχεδίασα με βοηθό μου τη Χριστίνα και φτιάξαμε φαναράκια από κολοκύθες, σημαιάκια με φαντασματάκια, αγοράσαμε πλαστικά έντομα, φουσκώσαμε μπαλόνια και τέλος ντυθήκαμε κολοκύθες! Το αποτέλεσμα ήταν πολύ πετυχημένο και όλοι περάσαμε πολύ όμορφα!


















Εσείς τι γνώμη έχετε για το Halloween?
Σας φιλώ

FACEBOOK 

INSTAGRAM 

You May Also Like

16 σχόλια

  1. Υπέροχο! Εγώ τρελαίνομαι για τέτοια! Μια ακόμη αφορμή να δημιουργήσουμε και να βρεθούμε με καλούς φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το party σας για το haloween Zωή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραια ιδέα! Ειδικά για τα παιδια θα ειναι φοβερό παρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/11/14, 10:47 μ.μ.

    το πιο ωραίο Halloween Party Ever...με την καλύτερη οικοδέσποινα κ την πιο νόστιμη αλμυρή τάρτα!!! Συγχαρητήρια ταλεντάρα...και του χρόνου!!!
    Art Sophisticat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφα τα κανατε :-))) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και δεν ταυτίζομαι ιδιαίτερα με αυτές τις ξενόφερτες εορτές, παρ'όλα αυτά θα ήθελα να σου πω ότι το πάρτι που ετοίμασες ήταν πολύ όμορφο Ζωή μου...μπράβο για όλες τις υπέροχες προετοιμασίες! Να περνάτε πάντα όμορφα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι! Αν κι εμένα αρχικά δεν μου έκανε καθόλου κλικ, στην πορεία το διασκέδασα πολύ!!

      Διαγραφή
  7. Τελικά μάλλον θα αλλάξω γνώμη γι αυτό το ξενόφερτο έθιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή