Απολογισμός 2014

by - Δεκεμβρίου 31, 2014


Μερικές ώρες μας χωρίζουν από την νέα χρονιά και λίγο πριν το 2015 κάνει την εμφάνισή του, θέλησα να κάνω έναν μικρό απολογισμό.
Το 2014, ήταν για μένα γενναιόδωρο και γεμάτο όμορφες στιγμές.
Έκανα ταξίδια, γνώρισα  ενδιαφέροντες ανθρώπους, συμμετείχα σε καινούργια  projects, έφερα σε πέρας στόχους χρόνων, γνώρισα λίγο καλύτερα τον άντρα μου, το παιδί μου και τον εαυτό μου, είδα πολύ θέατρο, πίστεψα ότι μπορώ να κάνω πράγματα που νόμιζα ότι δεν μπορώ, άφησα τη ζωή να με πάει, είπα πολλές φορές "σ'αγαπώ" και "σε καταλαβαίνω", έδωσα και πήρα αληθινές ματιές και αγκαλιές.
Μαγείρεψα και έφαγα πολύ, ανακάλυψα πως ΟΛΟΙ οι άνθρωποι έχουν ανάγκη ΜΟΝΟ την αγάπη, γνώρισα καινούργια μέρη, εκτίμησα τον προσωπικό μου χρόνο, ασχολήθηκα πιο πολύ με το blog μου και συνέχισα να πιστεύω στα θαύματα και στον Άγιο Βασίλη.
Ήπια πολύ τσάι, σταμάτησα να απασχολώ το μυαλό μου με ανθρώπους και καταστάσεις που δεν μου κάνουν, παραδέχτηκα πως δεν είμαι τέλεια αλλά τουλάχιστον είμαι αληθινή, πέρασα πιο πολύ χρόνο με την οικογένειά μου, πήγα δυο φορές στο αγαπημένο μου Παρίσι, κόλλησα αυτοκόλλητα στο ημερολόγιο μου, έφαγα πρωινό στο κρεβάτι, ξενύχτισα με φίλους πίνοντας κρασί, γέλασα πολύ, έκλαψα λιγότερο, άρχισα homescooling με την κόρη μου, φούσκωσα πολλά μπαλόνια και έσπασα άλλα τόσα, ανακάλυψα πως το αγαπημένο μου παγωτό έχει γεύση σύκο, άκουσα τη σιωπή, οργάνωσα μερικά πάρτυ έκπληξη, κοιμήθηκα στο πάτωμα και έφαγα πίτσα την παραμονή των Χριστουγέννων, και τέλος, ένιωσα ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ για όλα όσα είμαι και έχω...

Καλή χρονιά!
Σας φιλώ

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Ζωή μου σου εύχομαι ο νέος χρόνος να σας χαρίσει κι άλλες πολύτιμες όμορφες στιγμές! Καλή χρονιά και χρόνια πολλά, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!
      Η καινούργια χρονιά να σου φέρει μόνο χαρές!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος3/1/15, 12:58 μ.μ.

    πολλά και άλλα τόσο υπέροχα πράγματα για το νέο έτος...με αγάπη
    Art Sophisticat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Ζωή μου, ευτυχισμένο το 2015!
    Αθηνά από Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή