Χριστουγεννιάτικη Λίστα

by - Δεκεμβρίου 06, 2014

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, κάνω μια λίστα με τα δώρα που θα ήθελα να μου φέρει ο Άγιος Βασίλης.
Δεν είναι μόνο υλικά δώρα, και φυσικά δεν μου τα φέρνει όλα ούτε μου τα; φέρνει πάντα.
Αλλά εγώ την κάνω κάθε χρόνο την λίστα μου γιατί μου αρέσει να ονειρεύομαι!!!
Για φέτος λοιπόν, Άγιε μου Βασίλη θέλω :
  • Πολύυυυυ αγάπη. Πάρα πολύ.
  • Ένα ωραίο ταξίδι σε μια σκανδιναβική χώρα.
  • Ένα σετ με κεριά diptyque.
  • Ένα καινούργιο συναρπαστικό βιβλίο.
  • Μαθήματα Ιταλικών.
  • Ένα απόγευμα σε ένα ωραίο ξενοδοχείο με τις φίλες μου για τσάι.
  • Καλοκαιρινές διακοπές στην Ιθάκη.
  • Ένα μοχέρ παλτό.
  • Πολύυυυυ υγεία για όλους μας.
  • Έμπνευση για να γράψω ένα βιβλίο.
  • Ένα μίξερ kenwood.
  • Μια βραδιά με πεφταστέρια.
  • Ένα κουτάβι.
  • Πολύυυυυ υπομονή.
  • Ένα κουτί γλυκά στα γενέθλιά μου, από άγνωστο αποστολέα.
  • Ένα ζευγάρι κόκκινα παπούτσια σαν της Ντόροθυ από τον Μάγο του Όζ.
  • Την συμμετοχή μου σε ένα μιούζικαλ.
  • Ένα δεύτερο παιδί.
  • Ένα δαχτυλίδι με κόκκινη πέτρα.
  • Μαθήματα ζαχαροπλαστικής.
  • Μόνο καλές ειδήσεις.
  • Την χαρά να βλέπω το παιδί μου να μεγαλώνει.
Εσείς, τι θα ζητήσετε φέτος από τον Άγιο Βασίλη?

Σας φιλώ

FACEBOOK 

INSTAGRAM

You May Also Like

6 σχόλια

  1. Ζωή μου, σου εύχομαι φέτος, ο καλός μας Αϊ Βασίλης να σου φέρει όλα τα δώρα που του ζήτησες! Να περάσεις όμορφες οικογενειακές γιορτές με υγεία πάνω από όλα!
    φιλιά πολλά
    Υ.Σ.: Εγώ δεν έχω σκεφτεί τι θα ήθελα να του ζητήσω...για να κάτσω να το μελετήσω λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα. Να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη λίστα, αρκετά από αυτά είναι και στη δική μου!! Εύχομαι να γίνουν όλα πραγματικότητα και με το παραπάνω!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη λίστα!!!Εύχομαι Ζωή,να ήσουν καλό κορίτσι και ο Άη Βασίλης να σου φέρει όλα τα δώρα από τη λίστα σου!!!Εγώ συνήθως ξεχνάω να ζητήσω πράγματα από τον Άη Βασίλη,εκτός από υγεία και αγάπη που την θέλω συνέχεια!Πιο πολύ προσπαθώ να γίνω ο Άη Βασίλης των άλλων και να μαντέψω τι θα ήθελαν να τους φέρω και να τους το φέρω τελικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο αυτό που κάνεις Ιωάννα μου!
      Πιστεύω πάντως πως για όλους μας υπάρχει ένας Άγιος Βασίλης.

      Διαγραφή