Η συνταγή της εβδομάδας:Σοκολατάκια χωρίς σοκολάτα

by - Απριλίου 20, 2015


Την Παρασκευή ήταν η γιορτή μου. Ήταν μια όμορφη, υπέροχη Παρασκευή με πολλές ευχές, φίλους, αγάπη, δώρα και ένα τεράστιο αίσθημα ευγνωμοσύνης.
Έκανα μια κοριτσομάζωξη στο σπίτι και έφτιαξα μεταξύ άλλων και μερικά από τα σοκολατάκια που είχα πρωτοδοκιμάσει στη φίλη Δανάη και είχα ξετρελαθεί με την ιδέα μιας και είναι πολύ πιο υγιεινά από τα κλασικά και φτιάχνονται μόνο με 3 υλικά,  χωρίς καθόλου ζάχαρη και σοκολάτα!
Όπως καταλαβαίνετε δεν πρόλαβα να τραβήξω καμία φωτογραφία μιας και γίνανε ανάρπαστα. Βρήκα όμως μια, όχι και τόσο καλή, από αυτά που είχα φτιάξει η Δανάη, έτσι για να πάρετε μια εικόνα.
Αξίζει να τα δοκιμάσετε οικογενειακώς!



ΥΛΙΚΑ

  • 80γρ. λάδι καρύδας
  • 80γρ. κακάο
  • 120γρ. μέλι
  • έναν λοβό βανίλιας ή μερικές σταγόνες σε υγρή μορφή


ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα μπρίκι ζεσταίνουμε σε χαμηλή φωτιά το λάδι καρύδας μέχρι να λιώσει.
Πριοσθέτουμε το μέλι και ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε σιγά, σιγά το κακάο και συνεχίζουμε το ανακάτεμα για να μην σβολιάσει το μείγμα. Καλό είναι η θερμοκρασία να είναι σχετικά χαμηλή για να μην αρπάξουν.
Βάζουμε το μείγμα σε φορμάκια για σοκολατάκια και μετά στο ψυγείο.
Διατηρούντε στο ψυγείο, μιας και τώρα με την ζέστη, το λάδι καρύδας λιώνει εύκολα.

Καλή σας απόλαυση!

Σας φιλώ

  

You May Also Like

16 σχόλια

  1. τελεια Ζωη μου! θα τα δοκιμασω Αμεσα! σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κωνσταντίνα μου! Να τα δοκιμάσεις!!!
      Έιναι πολύ νόστιμα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. υπέροχα!
    μπράβο που αντικαθιστάς την ζάχαρη και άλλα υλικά με πολύ πιο υγιεινά..

    ευχαριστούμε για την πρόταση
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξία μου!
      Ναι, προσπαθώ, όσο μπορώ να κάνω πιο υγιεινές επιλογές!
      Χαίρομαι που σου άρεσε αυτή η συνταγή!

      Διαγραφή
  3. πέτυχαν και άρεσαν;;;!!! τέλεια χαίρομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Πέτυχαν με την πρώτη και φαγώθηκαν με την μία!!!
      Χα χα χα!!

      Διαγραφή
  4. Σοκολατάκια χωρίς σοκολάτα;Πολύ ενδιαφέρον,ευχαριστούμε Ζωή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ιωάννα μου! Και είναι πεντανόστιμα!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. Τα φτιαχνω κ γω ακριβως ετσι, με τα ιδια ακριβως υλικα (ιδια μαρκα ολα χαχα) !!! φοβερο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω υπολογισει κ ποσες θερμιδες εχουν ετσι..45 το ενα!! τρωω με μετρο - οταν τα χα πρωτοφτιαξει τα τρωγαμε σε 2 μερες κ η μικρη μου τρελαινεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χρήσιμη η πληροφορία σου!!
      Και τα δικά μου εξαφανίστηκαν σε μερικές ώρες!!

      Διαγραφή