Όλα όσα έκανα από την λίστα Μαΐου

by - Ιουνίου 06, 2015


Ο Μάιος, ήταν ένας γεμάτος μήνας με όμορφες στιγμές, ένας μήνας αγάπης αφού Μάη γεννήθηκε η Χριστίνα μας, ένας μήνας με φίλους, βόλτες, θάλασσα, σινεμά και πολλά παιδικά πάρτι!
Γιορτάσαμε τα γενέθλια της μικρής μας, έτσι ακριβώς όπως θέλαμε.
Πήγαμε βόλτα την πρωτομαγιά με φίλους στο βουνό κι εγώ φόρεσα στα μαλλιά μου ένα λουλουδένιο στεφάνι και πήρα αγκαλιά ένα δέντρο.
Είδα την ταινία Yogananda που ήθελα πολύ και αγόρασα και το βιβλίο με την ζωή του γιόγκι το οποίο δεν σταματάω να διαβάζω.
Περπάτησα στη θάλασσα και έκανα τα πρώτα μου μπάνια.
Είδα θερινό σινεμά και άκουσα την Τουραντό του Πουτσίνι παρέα με την Χριστίνα ένα κρύο απόγευμα.
Έγραψα για το homescooling μας και γενικά ήμουν συνεπής και πιστή σε όλα όσα ήθελα να δώσω στον εαυτό μου.




  • Να γιορτάσουμε όσο πιο απλά και όμορφα μπορούμε τα γενέθλια της αγαπημένης μας.
  • Να πάω μια βόλτα στο βουνό.
  • Να συνεχίσω το πλέξιμο και να τελειώσω το κασκόλ που έχω αρχίσει.
  • Να αράξω μια ολόκληρη μέρα στο μπαλκόνι μου χωρίς να κάνω απολύτως τίποτα.
  • Να συνεχίσω να φροντίζω τον εαυτό μου.
  • Να δω την ταινία Yogananda (η βιογραφία ενός γιόγκι) στο σινεμά.
  • Να περπατήσω ξυπόλυτη στην άκρη της θάλασσας.
  • Να πάω θερινό σινεμά.
  • Να ξενυχτίσω ένα βράδυ ακούγοντας όπερα.
  • Να γράψω περισσότερα ποστ για το homescooling που κάνουμε με την Χριστίνα.
  • Να είμαι συνεπής.
  • Να έχω πίστη.
  • Να βγω μια μέρα έξω φορώντας ένα λουλουδένιο στεφάνι στα μαλλιά.
  • Να πάρω αγκαλιά ένα δέντρο.
  • Να πάω για φαγητό σε ταβερνάκι στα Εξάρχεια.
  • Να ξαναβρεθώ με τον φίλο μου τον Δημήτρη.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

  • Ελπίζω και ο Ιούνιος να είναι τόσο καλός μαζί μου!

    Σας φιλώ

    Σας φιλώ

    You May Also Like

    2 σχόλια

    1. Μπράβο σου Ζωή μου! Ελπίζω και εύχομαι οι Ιούνιος να είναι ακόμα πιο σούπερ! Εγώ δυστυχώς, προς το παρόν ελπίζω, μετά το κλείσιμο του πρώτου μου μπλογκ σταμάτησα και τις λίστες μου...καλημέρα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!
        Δεν πειράζει για τις λίστες σου! Κάνεις άλλωστε τόσα πράγματα από μόνη σου, που δεν νομίζω πως τις χρειάζεσαι!

        Διαγραφή