Our Halloween party #2

by - Νοεμβρίου 04, 2015


Μετά από το επιτυχημένο περσινό Halloween party είπα να το ξανακάνω και φέτος!
Τι κι αν αυτή η γιορτή δεν είναι και τόσο “δική” μας; Εμένα μου αρέσει και με κάνει να νιώθω παιδί! Είναι επίσης και ένα άτυπο ραντεβού με τις αγαπημένες μου αδελφές.
Αν και για το φετινό πάρτι είχα μεγάλες προσδοκίες, ο χρόνος που είχα στη διάθεσή μου ήταν λίγος κι έτσι περιορίστηκα στα μισά από αυτά που ήθελα να κάνω.
Το μενού ήταν απλό με πρωταγωνιστές μια πολύ νόστιμη κολοκυθόπιτα με κρεμμύδια και φέτα, και μια πολύ απλή τάρτα μήλου των οποίων τις συνταγές θα σας τις δώσω σύντομα.
Φτιάξαμε παρέα με την Χριστίνα μικρές κολοκύθες από μανταρίνια και φαντασματάκια από μπανάνα, αλλά και “χέρια” γεμιστά με σπιτικό ποπ κορν.
Για την διακόσμηση σκαλίσαμε μια κολοκύθα και φτιάξαμε φαναράκια μούμιες με βαζάκια και γάζα.
Παίξαμε τρομακτικό κρυφτό, είδαμε φαντάσματα, ζωγραφίσαμε, χορέψαμε και περάσαμε ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΙΚΑ!!!



























Να είμαστε καλά, πάντα ν’ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε!

Σας φιλώ


You May Also Like

8 σχόλια

  1. Δεν έχουμε καθιερώσει ακόμη αυτή την γιορτή στο σπίτι μας, παρότι πολύ την αγαπώ μετά τα χρόνια μου στην Αγγλία. Γιατί όμως; Χμμμμ.... Ίσως του χρόνου. Πολύ όμορφα όλα, όπως πάντα άλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια ακόμα ευκαιρία για πάρτι και ωραίες συναντήσεις!!!

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου να είστε καλά Ζωή μου, πάντα τέτοια σας εύχομαι! Φιλάκια, ήταν όλα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γενικά, προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου το helloween και η όλη αισθητική του, ΟΜΩΣ αυτά που φτιάξατε είναι εξαιρετικά! Και του χρόνου κορίτσια!!
    Α, και περιμένουμε και τις συνταγούλες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάσαμε τέλεια και ανυπομονούμε γα το επόμενο!!!

      Διαγραφή