Η συνταγή της εβδομάδας :Σκεπαστή μηλόπιτα

by - Νοεμβρίου 30, 2015


Πάει πολύς καιρός από τότε που έχω να γράψω μια συνταγή.
Ίσως γιατί πια φτιάχνω σπάνια γλυκά στο σπίτι… Μα μέρες που είναι, είπα να σας δώσω την πιο εύκολη, απλή και γρήγορη συνταγή για μηλόπιτα!!!
Την φτιάχνω πραγματικά μέσα σε λίγα λεπτά και γίνεται ανάρπαστη.
Κι όταν την συνοδεύω με λίγη κρέμα βανίλιας, δεν μένει ψίχουλο!
Εξού και το γεγονός ότι ποτέ δεν έχω προλάβει να τη βγάλω μια φωτογραφία…!!

ΥΛΙΚΑ

  • ένα φύλλο σφολιάτας
  • 3-4 μήλα
  • 4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη καρύδας
  • μια κούπα σταφίδες
  • 2 κουταλάκια του γλυκού κανέλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Κόβουμε τη σφολιάτα στη μέση και τοποθετούμε το ένα φύλλο πάνω σε ένα ταψί που το έχουμε στρώσει με αντικολλητικό χαρτί.
Καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια. Τα ρίχνουμε σε ένα μπολ μαζί με τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε.
Τα απλώνουμε πάνω στη σφολιάτα και σκεπάζουμε με το άλλο μισό φύλλο, κλείνοντας το στις άκρες. 
Κάνουμε μικρές τρυπίτσες κατά μήκος της πίτας με ένα πιρούνι για να ψηθεί ομοιόμορφα και φουρνίζουμε στους 170 βαθμούς μέχρι να ροδίσει!
υ.γ. Αντί για ζάχαρη καρύδας, μπορείτε να βάλετε μαύρη ή άσπρη. Εγώ χρησιμοποιώ τη ζάχαρη καρύδας γιατί μου αρέσει πολύ! Έχει πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη σε σχέση με τις άλλες και γεύση που θυμίζει έντονα καραμέλα!  

Καλή σας απόλαυση!


Σας φιλώ

FACEBOOK  

INSTAGRAM

You May Also Like

5 σχόλια

  1. Tέλεια Ζωή,θα τη δοκιμάσω και τη ζάχαρη καρύδας(ελπίζω να βρω στο s/m),αλλά και τη μηλόπιτα!!Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ιωάννα μου !! Είναι πανεύκολη! Την ζάχαρη την παίρνω από μαγαζί με βιολογικά!

      Διαγραφή
  2. λατρευω μηλοπιτα και για αρωμα και για γευση. παω για υλικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!! Κι εγώ την λατρεύω! Περιμένω εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  3. μολις την ξεκιναω....σε ευχαριστω...αυριο για πρωινο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή