Λίστα Νοεμβρίου

by - Νοεμβρίου 01, 2015


Πάει κι ο Οκτώβρης! Ενάμισης μήνας μας χωρίζει από τα αγαπημένα μου Χριστούγεννα και ο χειμώνας έχει μπει για τα καλά. Δεν έχω παράπονο από τον μήνα που πέρασε. Είχε πολύ όμορφες στιγμές. Πολλά μικρά και όμορφα “ταξίδια”. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι κι ο Νοέμβρης. Για τον μήνα αυτόν λοιπόν, θέλω :

  • Να κάνω μια γερή ενδοσκόπηση στα ελαττώματα μου.
  • Να κάτσω κάπου ήσυχα και να κοιτάξω τα σύννεφα να φεύγουν.
  • Να κάνω μια έκπληξη στον αγαπημένο μου που έχει τα γενέθλιά του.
  • Να φτιάξω μια αλμυρή τάρτα κολοκύθας.
  • Να μείνω μια ολόκληρη βδομάδα σπίτι ακυρώνοντας τα πάντα.
  • Να αγοράσω ένα βιβλίο που μου γυάλισε για την ζωή του Τσε Γκεβάρα.
  • Να κολλήσω χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα στην ατζέντα μου.
  • Να πάω για καφέ και λεμονόπιτα με τον εαυτό μου.
  • Να ετοιμάσω χριστουγεννιάτικα πρότζεκτς.
  • Να κοιμηθώ στο κρεβάτι της Χριστίνας ακούγοντας Άμπρα Κατάμπρα.
  • Να πετάξω κονφετί μες στο σαλόνι.
  • Να φορέσω κόκκινα παπούτσια.
  • Να περάσω μια μέρα ακούγοντας πολύ και μιλώντας λίγο.
  • Να ανάψω το τζάκι και να ψήσω κάστανα.
  • Να κάνω ένα ζεστό αφρόλουτρο με κεριά και τζαζ μουσική.
  • Να δω τους φίλους μου.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Καλό μήνα σε όλους!


Σας φιλώ

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Καλό μήνα Ζωή μου, σου εύχομαι να τα πραγματοποιήσεις όλα! Είναι ένας όμορφος μήνας ο Νοέμβρης που μας φέρνει ακόμη πιο κοντά στην αγαπημένη εποχή του χρόνου, τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή