Λίστα Ιουλίου

by - Ιουλίου 01, 2016


Καλό μήνα!!!
Κι εκεί που είχα προγραμματίσει να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από τα Βραβεία Ποιότητας του Γαστρονόμου, συνειδητοποιώ πως έφτασε ο Ιούλιος και πως μετά από 5 μήνες απουσίας, η λίστα μου θέλει να ξαναβγεί στον αέρα!
Έτσι λοιπόν, για αυτόν τον σούπερ καλοκαιρινό μήνα θέλω:

  • Να ξαπλώσω στην ακροθαλασσιά και να αφήσω το βάρος μου στην άμμο.
  • Να φορέσω το λεμονάτο μου μαγιό.
  • Να φτιάξω γρανίτα από καρπούζι και να την φάω στην βεράντα.
  • Να κάνω το κέφι μου και οποιανού του αρέσει.
  • Να πάω σε ένα ακόμα θερινό σινεμά.
  • Να οργανώσω τις επόμενες μέρες των διακοπών μας.
  • Να κλείσω τα αυτιά μου και τα μάτια μου στον αρνητισμό.
  • Να αρχίσω ένα καινούργιο βιβλίο.
  • Να κάνω ένα ακόμα βραδινό μπάνιο.
  • Να συνεχίσω τον διαλογισμό.
  • Να πάρω τηλέφωνο όσους φίλους μου έχω καιρό να δω.
  • Να μαζέψω κοχύλια για να χω συντροφιά τον χειμώνα.
  • Να δω ένα αστέρι να πέφτει και να κάνω μια ευχή.
  • Να βάλω ένα πρόγραμμα γυμναστικής στην καθημερινότητά μου.
  • Να με αγαπάω κάθε μέρα και πιο πολύ.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Σας εύχομαι ένα μήνα όπως εσύ τον επιθυμητέ! Γεμάτο δροσερά απογεύματα και καταγάλανα νερά και φλούδες από καρπούζι.

Σας φιλώ


You May Also Like

0 σχόλια