Λίστα Αυγούστου

by - Αυγούστου 01, 2016



Καλό μήνα!! Όμορφο και φωτεινό, γεμάτο μοναδικές στιγμές και υγεία!!!
“Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη…” Ο Αύγουστος με βρίσκει σε αυτό το υπέροχο νησί, στην πατρίδα του άντρα μου, σε αυτόν τον τόπο με την απέραντη ομορφιά, τον γεμάτο ιστορία… Το καλοκαιράκι είναι στα φόρτε του κι εγώ γι’ αυτόν τον μήνα θέλω:


  • Να μαζέψω κοχύλια και γυαλόπετρες για συντροφιά το χειμώνα.
  • Να πάω βαρκάδα για κολύμπι σε μια απάτητη παραλία.
  • Να κοιμηθώ μια μέρα μέχρι αργά το μεσημέρι.
  • Να ακούσω τα τζιτζίκια να τραγουδούν.
  • Να αφήσω την ζωή μου στα χέρια του Θεού μου.
  • Να δείξω με πράξεις την αγάπη μου.
  • Να ζωγραφίσω στην άμμο.
  • Να φτιάξω ένα γλυκό του κουταλιού με καλοκαιρινά φρούτα.
  • Να κάνω σχέδια μόνο για το σήμερα.
  • Να τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω. 
  • Να είμαι συνεπής στα θέλω μου.
  • Να φτιάξω κρέπες για πρωινό.
  • Να χαρίσω τα πράγματα που δεν θέλω πια να έχω.
  • Να περάσω μια ολόκληρη μέρα στην παραλία μέχρι να βραδιάσει.
  • Να γράψω τις καλοκαιρινές μας περιπέτειες στο blog.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω. 


Σας φιλώ

You May Also Like

0 σχόλια