Όλα όσα έκανα από τη λίστα Ιουλίου

by - Αυγούστου 22, 2016


photo from Pinterest

Το καλοκαίρι κάλα κρατεί, ενώ οι διακοπές μας τελείωσαν επισήμως με την επιστροφή μας από την πανέμορφη Ιθάκη. Ανεπισήμως συνεχίζονται με μικρές αποδράσεις!
Σιγά, σιγά αρχίζω και ξαναβρίσκω τους ρυθμούς μου στην καθημερινότητά μου αλλά και εδώ στο blog.
Πρώτο post λοιπόν για αυτήν την εβδομάδα, λίγο πριν σας ταξιδέψω σε όλα όσα κάναμε τις προηγούμενες μέρες σε Σίφνο και Ιθάκη, είναι όλα όσα κατάφερα να κάνω τον περασμένο μήνα από την λίστα μου.
Πόσο όμορφος ήταν ο Ιούλης! Διακοπές στην Σίφνο με καλούς φίλους, βραδινό μπάνιο και θερινό σινεμά, διάττοντες αστέρες και ευχές, ένα καινούργιο βιβλίο που με έχει συνεπάρει, ξάπλα στην άμμο με το καινούργιο μου λεμονάτο μαγιό, και λίγη περισσότερη αγάπη προς τον εαυτό μου!
Αυτόν τον μήνα κατάφερα:

  • Να ξαπλώσω στην ακροθαλασσιά και να αφήσω το βάρος μου στην άμμο.
  • Να φορέσω το λεμονάτο μου μαγιό.
  • Να φτιάξω γρανίτα από καρπούζι και να την φάω στην βεράντα.
  • Να κάνω το κέφι μου και οποιανού του αρέσει.
  • Να πάω σε ένα ακόμα θερινό σινεμά.
  • Να οργανώσω τις επόμενες μέρες των διακοπών μας.
  • Να κλείσω τα αυτιά μου και τα μάτια μου στον αρνητισμό.
  • Να αρχίσω ένα καινούργιο βιβλίο.
  • Να κάνω ένα ακόμα βραδινό μπάνιο.
  • Να συνεχίσω τον διαλογισμό.
  • Να πάρω τηλέφωνο όσους φίλους μου έχω καιρό να δω.
  • Να μαζέψω κοχύλια για να χω συντροφιά τον χειμώνα.
  • Να δω ένα αστέρι να πέφτει και να κάνω μια ευχή.
  • Να βάλω ένα πρόγραμμα γυμναστικής στην καθημερινότητά μου.
  • Να με αγαπάω κάθε μέρα και πιο πολύ.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Σας φιλώ

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Δεν τα πήγες και άσχημα,αντιθέτως θα έλεγα ότι πέτυχες πολλούς στόχους!Εύχομαι σε ακόμα περισσότερους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή