Homeschooling: Λίγο πριν το τέλος

by - Σεπτεμβρίου 21, 2016


Η Χριστίνα φέτος αποφάσισε ότι θέλει να πάει σχολείο. Έτσι λοιπόν κι εμείς κάναμε αίτηση στον δημοτικό σταθμό της γειτονιάς μας, που ευτυχώς βρίσκεται απέναντι από το σπίτι μας και περιμένουμε για την απάντηση.
Όλον αυτόν τον καιρό που ήταν σπίτι μαζί μου είχαμε καθιερώσει ένα πρόγραμμα homeschooling τόσο δημιουργικό όσο και ευχάριστο και για τις δυο μας. Μπορεί να μην ήμουν τελευταία τόσο συνεπής στο να σας δείχνω τι ακριβώς κάναμε, αλλά οι μέρες μας ήταν καθημερινά γεμάτες από κατασκευές, παιχνίδια και βόλτες σε μουσεία και όμορφα μέρη.
Η αλήθεια είναι πως θα μου λείψουν εκείνα τα πρωινά που ξύπναγε όλο λαχτάρα και μου έλεγε: “Μαμά, θα κάνουμε σχολείο;;;”.
Από την άλλη ζωή προχωράει, η Χριστίνα μεγαλώνει και εξελίσσετε και μαζί με αυτήν κι εγώ. Το μόνο που θα ήθελα είναι να είναι καλά όπου κι αν είναι, σε ότι κι αν επιλέξει να κάνει.
Ιδού λοιπόν δυο διαφορετικές δραστηριότητες που κάναμε τελευταία.

Μαθαίνω τους αριθμούς


Γράφουμε σε σελοτέιπ τους αριθμούς και τους κολλάμε πάνω σε τουβλάκια.


Σκοπός, να τα βάλει στη σωστή σειρά.




Ζωγραφική με πιρούνι


Ζωγραφίζουμε το περίγραμμα και αφήνουμε το παιδί να αυτοσχεδιάσει.






Ελπίζω κάποια στιγμή να συγκεντρώσω όλα όσα έχουμε κάνει τελευταία και να σας τα δείξω σε μία ανάρτηση!
Μέχρι τότε…

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

2 σχόλια