Μικρές χαρές : Πρωινό με φίλες

by - Νοεμβρίου 23, 2016


Όταν ο καιρός και οι συνθήκες, μου το επιτρέπουν, το να παίρνω πρωινό με τις φίλες μου σε ένα ωραίο μέρος είναι το καλύτερο μου!
Μια μικρή-μεγάλη χαρά που φροντίζω όσο μπορώ να την δίνω στον εαυτό μου. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να βρίσκομαι με αγαπημένα πρόσωπα, να ανταλλάζω κουβέντες, σκέψεις και αγκαλιές και να γεμίζω τις μπαταρίες μου με αγάπη και θετική ενέργεια.
Πριν από μερικές μέρες, έδωσα στον εαυτό μου αυτήν την μικρή χαρά και βρέθηκα στο πολύ όμορφο περιβάλλον του Different Beast στην Κηφισιά. Με την πρώτη ματιά το ερωτεύτηκα.
Για τα όμορφα πιατικά του, τα ξύλινα τραπέζια του, τα λουλούδια στα βάζα του, τα ψαγμένα περιοδικά του, αλλά και για το macha latte του και τα πρωινά του.
Φωτεινός χώρος, “καθαρός” (μιας και απαγορεύεται το κάπνισμα), baby friendly και το κυριότερο με ευγενικούς ανθρώπους, όπως την Έλενα που μας έκανε να νιώσουμε σαν να ‘μασταν στο σπίτι μας.
Αν σας πάει ο δρόμος σας προς Κηφισιά, μην παραλείψετε να το επισκεφτείτε! Είναι στην οδό Κασσαβέτη 19. Εγώ υποσχέθηκα πως θα επιστρέψω σύντομα!










Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

1 σχόλια

  1. Μου αρέσει να ανακαλύπτω όμορφα μέρη για καφέ και κυρίως για πρωινό!!Yπέροχη η ιδέα σου Ζωή,καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή