Όλα όσα έκανα από την λίστα Φεβρουαρίου

by - Μαρτίου 03, 2017


photo from pinterest

Ο Φλεβάρης, ήταν ένας πολύ όμορφος μήνας για μένα.
Βρέθηκα με αγαπημένους φίλους, χαλάρωσα και άδραξα καινούργιες ευκαιρίες.
Άκουσα το κελάηδημα των πουλιών, έκανα μάσκα προσώπου, δοκίμασα πρώτη το καινούργιο φιστικοβούτυρο που αγοράσαμε και έπαιξα κρυφτό με την Χριστίνα στο σπίτι.
Ξεκίνησα το 4 βιβλίο του βιβλιομαραθωνίου μου, πέρασα μια ολόκληρη μέρα στην εξοχή, έφτιαξα μια κάρτα αγάπης στον Γ. , έκανα κάποια βήματα μπροστά, έμεινα με τα μάτια μου κλειστά για 20’ και τέλος έκανα και μια κολοτούμπα στο πάτωμα.
Εν κατακλείδι, ο Φεβρουάριος, ήταν ένας υπέροχος μήνας!
  • Να ακούσω το κελάηδημα των πουλιών.
  • Να πάω σινεμά.
  • Να κάνω μια μάσκα προσώπου.
  • Να οργανώσω το γραφείο μου.
  • Να δοκιμάσω πρώτη με το κουτάλι μου το κλειστό βάζο με το φιστικοβούτυρο.
  • Να παίξω με τον Γ. και την Χ. κρυφτό στο σπίτι.
  • Να αρχίσω ένα καινούργιο βιβλίο.
  • Να περάσω μια ολόκληρη μέρα στην εξοχή.
  • Να ζωγραφίσω μια κάρτα αγάπης για τον Γ.
  • Να μαζέψω χαμομήλι.  
  • Να με πάω για καφέ.
  • Να μείνω μια ολόκληρη μέρα με κλειστό ίντερνετ και κινητό.
  • Να κάνω βήματα ακόμα και αν δεν είναι προς τα μπρος.
  • Να φτιάξω ένα σπρέι χώρου με τα αγαπημένα μου έλαια.
  • Να μείνω με τα μάτια κλειστά για 20 λεπτά.
  • Να κάνω μια κολοτούμπα στο πάτωμα.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια