Για μένα και για σένα: Φυσικά καλλυντικά Apeiranthos

by - Απριλίου 03, 2017


Γεια σας και χαρά σας!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την σειρά φυσικών καλλυντικών Apeiranthos, την οποία και ανακάλυψα πρόσφατα.





Όπως φροντίζω την διατροφή μου, έτσι φροντίζω και τα προϊόντα που βάζω πάνω στο δέρμα μου και πάντα ψάχνω να βρω αυτά με τα λιγότερα χημικά συστατικά, τα οποία θα σεβαστούν γενικότερα την φιλοσοφία μου για τη ζωή.
Τα συγκεκριμένα, μου κέντρισαν το ενδιαφέρον για την λιτή τους ανακυκλώσιμη συσκευασία αλλά και για τα φυσικά συστατικά τους.
Φτιαγμένα από αγνά υλικά, τα οποία στην πλειονότητά τους προέρχονται από μικρούς τοπικούς παραγωγούς, χωρίς χημικά και συντηρητικά και με σεβασμό προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο, κατασκευάζονται στην Θεσσαλονίκη και όχι στην Νάξο από όπου και προέρχεται το όνομά τους!
Θέλοντας να ανανεώσω λίγο τα καθαριστικά προσώπου που χρησιμοποιώ, δοκίμασα τα παρακάτω:

1.Το Facial oil cleanser  ένα καθαριστικό προσώπου με λάδι καρύδας, jojoba, λεβάντα και tea tree το οποίο καθαρίζει το δέρμα μου από τον ιδρώτα, το μακιγιάζ, την σκόνη, τους ατμοσφαιρικούς ρύπους και παράλληλα ενυδατώνει την επιδερμίδα μου αφήνοντάς μου μια αίσθηση φρεσκάδας.



2. Το Rose&aloe facial toner  για δροσιά και τόνωση με υπέροχο άρωμα τριαντάφυλλου.



3. Το Avocado&cucumber eye roll on ένα προϊόν για τα μάτια με αβοκάντο και αγγούρι, που τα ξεκουράζει, τα δροσίζει και το οποίο έχω μόνιμα στην τσάντα μου για έκτακτες περιπτώσεις.


4. Το Herbal soap ιδανικό για μαλλιά, σώμα και πρόσωπο, το οποίο παράλληλα με την ενυδάτωση που προσφέρει, λειτουργεί και μυοχαλαρωτικά στο σώμα.


Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα προϊόντα που δοκίμασα και πιστεύω πως είναι σημαντικό να φροντίζουμε και να σεβόμαστε το σώμα μας, τον ναό της ψυχής μας, με όσο το δυνατό πιο αγνά και φυσικά συστατικά και να δοκιμάζουμε ελληνικά προϊόντα στηρίζοντας έτσι και την “δική” μας παραγωγή.


Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

Το post αυτό έγινε σε συνεργασία με την εταιρία Apeiranthos

You May Also Like

0 σχόλια