'Ολα όσα έκανα από την λίστα Μαρτίου

by - Απριλίου 12, 2017


photo from Pinterest

Για σας και χαρά σας! Με τούτα και με εκείνα, έφτασε 12 του Απρίλη κι εγώ δεν σας είχα πει ακόμα όλα όσα έκανα από την λίστα Μαρτίου. Ο Μάρτης ήταν για μένα ένας πολύ όμορφος μήνας. Είδα τους φίλους μου, είδα ταινίες στο σινεμά και όχι στο κρεβάτι, βρέθηκα στη φύση, έφαγα παγωτό και φόρεσα καλοκαιρινά παπούτσια. Ξάπλωσα κάτω από ένα δέντρο και διάβασα το βιβλίο μου, αγόρασα λουλούδια και ονειρεύτηκα τις διακοπές μου, φόρεσα ρούχα που είχα καιρό να βάλω, νήστεψα 20 περίπου μέρες από τα γαλακτοκομικά και τα ψάρια, αφού κρέας δεν τρώω έτσι κι αλλιώς και είπα ένα μεγάλο "δεν πειράζει" σε ότι και σε όποιον δεν μπόρεσε να εναρμονιστεί με μένα! Η ζωή είναι ωραία και αξίζει να την ζούμε με τον δικό μας τρόπο!

Τον Μάρτη κατάφερα:

  • Να ξαπλώσω κάτω από ένα δέντρο και να διαβάσω το βιβλίο μου.
  • Να νηστέψω 40 μέρες.
  • Να φορέσω καλοκαιρινά παπούτσια.
  • Να αγοράσω λουλούδια.
  • Να φτιάξω παγωτό χωρίς ζάχαρη.
  • Να φορέσω ρούχα που έχω πολύ καιρό να βάλω.
  • Να πω ένα μεγάλο “δεν πειράζει”.
  • Να εκτυπώσω μερικές φωτογραφίες μου.
  • Να βρω ένα τετράφυλλο τριφύλλι.
  • Να ονειρευτώ τις διακοπές μου.
  • Να πάω για ινδικό με τις φίλες μου.
  • Να ζωγραφίσω με το στόμα.
  • Να κοιμηθώ ένα μεσημέρι.
  • Να φτιάξω χούμους.
  • Να περπατήσω ξυπόλυτη σε μια παραλία.
  • Να δω μια ταινία στο κρεβάτι. 
  • Να οργανώσω μια ιταλική βραδιά στο σπίτι με φαγητό, μουσική και ποτό.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.


  • Σας φιλώ

    Βρείτε με σε
    FACEBOOK  
    και 

    INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια