Όλα όσα έκανα απο την λίστα Ιουνίου

by - Ιουλίου 05, 2017


Photo from Pinterest 

Καλημέρα όλη μέρα!!
Ο Ιούνης ήταν πολύ γενναιόδωρος μαζί μου. Ξεκίνησα τις διακοπές μου, έκανα μπάνιο στη θάλασσα, χάζεψα τον ουρανό, έφαγα καρπούζι, φόρεσα λάδι καρύδας, προσπάθησα να γράψω τα posts που ήθελα, φόρεσα φούξια κραγιόν, είδα θερινό σινεμά, πήρα μια μέρα μόνο για μένα και δεν έπαψα να ελπίζω.
Όχι κι άσχημα έτσι;!
Τον Ιούνιο κατάφερα:

  • Να κάνω μπάνιο στη θάλασσα.
  • Να χαζέψω τον ουρανό.
  • Να φορέσω λάδι με άρωμα καρύδας.
  • Να φάω καρπούζι.
  • Να ζωγραφίσω μόνο με γαλάζιο χρώμα.
  • Να πιω παγωμένη φραουλάδα.
  • Να γράψω πολλά posts.
  • Να κερδίσω στην Monopoly.
  • Να κολυμπήσω στην μπανιέρα μου.
  • Να δω μια ταινία βράδυ στο μπαλκόνι.
  • Να φορέσω φούξια κραγιόν.
  • Να πάρω νωρίτερα την Χριστίνα από το σχολείο και να πάμε για παγωτό.
  • Να δω θερινό σινεμά.
  • Να συνεχίσω να ελπίζω.
  • Να πάρω μια μέρα όλη δική μου.
  • Να βγω για ποτό με τον καλό μου.
  • Να κάνω πικ νικ με μια φίλη μου.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια