Λίστα Ιουλίου

by - Ιουλίου 03, 2017

photo from Pinterest

Γεια σας και χαρά σας!
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχουμε φίλου μου.
Έχω την τύχη να σας γράφω ξαπλωμένη δίπλα στη θάλασσα, με το αεράκι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά και τον ήλιο να μου ζεσταίνει την καρδιά.
Έτσι με βρήκε ο Ιούλης. Σε διακοπές. Χαρούμενη και ευτυχισμένη. Ελπίζω να συνεχίσει να είναι έτσι γενναιόδωρος μαζί μου.
Για τον Ιούλιο θέλω:

  • Να ανακαλύψω καινούργιους προορισμούς.
  • Να τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω.
  • Να φτιάξω ένα κολιέ από κοχύλια.
  • Να φάω παγωτό.
  • Να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου.
  • Να οργανώσω το μυστικό μου ταξίδι.
  • Να ζήσω μια μέρα στην Αθήνα σαν τουρίστας.
  • Να διαλογιστώ.
  • Να ετοιμάσω ένα δείπνο έκπληξη στον αγαπημένο μου.
  • Να κάνω την μπανιέρα μου πισίνα.
  • Να μαγειρέψω κάτι για πρώτη φορά.
  • Να πάρω μια βαθιά ανάσα και να βουτήξω.
  • Να γράψω ένα ποίημα.
  • Να ακούσω τα τζιτζίκια.
  • Να κλείσω τα μάτια μου και να δω με την καρδιά μου.
  • Να ακούσω δυνατά μουσική.
  • Να πάω σε μια συναυλία.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.    


Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια