Όλα όσα έκανα από την λίστα Ιουλίου

by - Αυγούστου 26, 2017


photo from Pinterest 

Αγαπημένοι μου...
Πάει καιρός που έχω να γράψω. Και ναι μεν ήταν το καλοκαίρι που με ξελόγιασε, με χαλάρωσε και με "αποτράβηξε" από τον υπολογιστή, αλλά αν θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σας (που πάντα θέλω), πρέπει να σας πω πως από τότε που μου έκλεψαν τον υπολογιστή μου, έχω μια άρνηση να χρησιμοποιήσω κάποιον άλλον... Νιώθω μια βαθιά λύπη στην θύμησή του και αυτόματα κάνω σύγκριση και φυσικά απογοητεύομαι. Το ξέρω πως είναι απλά ένα αντικείμενο για να κάνω την δουλειά μου, αλλά τι να σας πω φίλοι μου. Μου έχει κοστίσει πολύ...
Αλλά πάει αυτό. Τελείωσε! Πάμε στην ουσία.
Κι ενώ το καλοκαιράκι είναι ακόμα εδώ, κι ενώ οι δικές μου διακοπές τελείωσαν, είμαι πολύ χαρούμενη και αισιόδοξη για το φθινόπωρο που σιγά, σιγά πλησιάζει!
Πριν όμως σας μιλήσω για όλα όσα έκανα αυτό το καλοκαίρι αλλά και για τα φθινοπωρινά μου σχέδια, θα ήθελα να σας πω (στο τσακ μάλιστα προλαβαίνω πριν αλλάξει ο μήνας), για όλα όσα κατάφερα να κάνω από την λίστα Ιουλίου.
Πήγα στην Τζιά, που είχα πολλά χρόνια να πάω, ανακαλύπτοντας έτσι έναν καινούργιο προορισμό, τελείωσα όχι ένα, αλλά δυο βιβλία, έφαγα παγωτό, έκανα ένα δώρο στον εαυτό μου για το οποίο θα σας μιλήσω εν καιρό, οργάνωσα το μυστικό μου ταξίδι (σςςς θα τα μάθετε όλα πολύ σύντομα), έκανα διαλογισμό, άκουσα τα τζιτζίκια, είδα με την καρδιά μου, πήρα μια βαθιά ανάσα και βούτηξα, άκουσα δυνατά μουσική και γενικά, γέλασα, χόρεψα και χάρηκα την ζωή με την ψυχή μου!
Όχι κι άσχημα εεεε;;;!!!
Τον Ιούλιο κατάφερα:

  • Να ανακαλύψω καινούργιους προορισμούς.
  • Να τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω.
  • Να φτιάξω ένα κολιέ από κοχύλια.
  • Να φάω παγωτό.
  • Να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου.
  • Να οργανώσω το μυστικό μου ταξίδι.
  • Να ζήσω μια μέρα στην Αθήνα σαν τουρίστας.
  • Να διαλογιστώ.
  • Να ετοιμάσω ένα δείπνο έκπληξη στον αγαπημένο μου.
  • Να κάνω την μπανιέρα μου πισίνα.
  • Να μαγειρέψω κάτι για πρώτη φορά.
  • Να πάρω μια βαθιά ανάσα και να βουτήξω.
  • Να γράψω ένα ποίημα.
  • Να ακούσω τα τζιτζίκια.
  • Να κλείσω τα μάτια μου και να δω με την καρδιά μου.
  • Να ακούσω δυνατά μουσική.
  • Να πάω σε μια συναυλία.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.    


Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

1 σχόλια

  1. Νομίζω πως τα κατάφερες αρκετά καλά και να εκπληρώσει τόσα πολλά από την λίστα σου. Το βασικό είναι ότι απόλαυσες το καλοκαιρι σου. Να περνας ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή