Λίστα Σεπτεμβρίου

by - Σεπτεμβρίου 01, 2017


Καλό μήνα φίλοι μου!
Ο Σεπτέμβρης είναι από σήμερα εδώ φέρνοντας μαζί του νέα ξεκινήματα, νέες προκλήσεις, νέες ευκαιρίες.
Ας κρατήσουμε τον ήλιο του καλοκαιριού μέσα μας φωτίζοντας τις βροχερές μέρες κι ας απολαύσουμε τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου.
Τον Σεπτέμβρη θέλω:

  • Να ανοίξω τα φτερά μου τολμώντας νέες πτήσεις.
  • Να είμαι για την Χριστίνα η μαμά που θα ήθελα να έχω.
  • Να πιω ζεστό τσάι δίπλα στο παράθυρο κοιτάζοντας τη βροχή.
  • Να αρχίσω πάλι την πρακτική μου στη γιόγκα.
  • Να διαβάσω το λιγότερο ένα καινούργιο βιβλίο.
  • Να απολαύσω το τώρα.
  • Να φάω βραστά αυγά με αλάτι, λάδι και ζυμωτό ψωμί.
  • Να ταξιδέψω.
  • Να φτιάξω μια μηλόπιτα.
  • Να πω 10 ναι και 1 όχι.
  • Να πάω για πικ νικ.
  • Να επισκεφτώ ένα μουσείο.
  • Να αγοράσω ένα καινούργιο πουλόβερ.
  • Να πιω πιο πολύ νερό.
  • Να δώσω χωρίς απαραίτητα να πάρω. 
  • Να ξεκινήσω τη μέρα μου χορεύοντας για 10 λεπτά τραγούδια των '80s.
  • Να φάω μακαρόνια με λάδι τρούφας και παρμεζάνα.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω. 

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια