Όλα όσα έκανα από την λίστα Σεπτεμβρίου

by - Οκτωβρίου 09, 2017



Ο Σεπτέμβρης ήταν υπέροχος μήνας. Γενναιόδωρος, γεμάτος εκπλήξεις, δώρα και ένα πολύ όμορφο ταξίδι στην πιο αγαπημένη μου πόλη, το Παρίσι.
Έχοντας περάσει ένα πολύ όμορφο κι ευλογημένο καλοκαίρι, ξεκίνησα το φθινόπωρο με αισιοδοξία και θετική διάθεση.
Άνοιξα τα φτερά μου και τόλμησα να ταξιδέψω μόνη μου (αν και δεν ήταν η πρώτη φορά), απόλαυσα το τώρα, έφαγα βραστά αυγά με αλάτι, βούτυρο και ζυμωτό ψωμί, ήπια τσάι δίπλα στο παράθυρο κοιτάζοντας τη βροχή και πήγα σε ένα μουσείο.
Προσπάθησα να είμαι για την Χριστίνα η Μαμά που θα ήθελα να έχω, μια Μαμά με υπομονή και κατανόηση, με αγάπη και συμπόνια, μια Μαμά που δεν ξεχνάει πως κάποτε υπήρξε κι εκείνη παιδί και ήταν ανυπόμονη και γεμάτη "θέλω". Τέλος, αγόρασα ένα ακόμα πουλόβερ και πήγα για πικ νικ, προσπάθησα να πιω λίγο πιο πολύ νερό κι έδωσα χωρίς να περιμένω κάτι να πάρω.
Σε ευχαριστώ Σεπτέμβρη, ήσουν υπέροχος!
Τον Σεπτέμβρη κατάφερα:

  • Να ανοίξω τα φτερά μου τολμώντας νέες πτήσεις.
  • Να είμαι για την Χριστίνα η μαμά που θα ήθελα να έχω.
  • Να πιω ζεστό τσάι δίπλα στο παράθυρο κοιτάζοντας τη βροχή.
  • Να αρχίσω πάλι την πρακτική μου στη γιόγκα.
  • Να διαβάσω το λιγότερο ένα καινούργιο βιβλίο.
  • Να απολαύσω το τώρα.
  • Να φάω βραστά αυγά με αλάτι, λάδι και ζυμωτό ψωμί.
  • Να ταξιδέψω.
  • Να φτιάξω μια μηλόπιτα.
  • Να πω 10 ναι και 1 όχι.
  • Να πάω για πικ νικ.
  • Να επισκεφτώ ένα μουσείο.
  • Να αγοράσω ένα καινούργιο πουλόβερ.
  • Να πιω πιο πολύ νερό.
  • Να δώσω χωρίς απαραίτητα να πάρω. 
  • Να ξεκινήσω τη μέρα μου χορεύοντας για 10 λεπτά τραγούδια των '80s.
  • Να φάω μακαρόνια με λάδι τρούφας και παρμεζάνα.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω. 

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια