Μικρή βιβλιοφάγος: Ένα Πράσινο Τηλέφωνο

by - Νοεμβρίου 15, 2017


Εμπρός, ναι;;; Γιαγιά Βασιλική με ακούς;
Γιαγιά Βασιλική, η Χριστίνα είμαι η εγγονή σου με ακούς; Σου μιλάω από το πράσινο τηλέφωνο, όπως μιλάει ο Σταύρος στη γιαγιά του που έχει κι αυτή πεθάνει όπως κι εσύ.
Ο Σταύρος είναι ο ήρωας του βιβλίου "Ένα Πράσινο Τηλέφωνο" που το έγραψε μια κυρία που την λένε Κατερίνα Δημόκα, και μιλάει στη γιαγιά του γιατί του λείπει πολύ.
Κι εμένα μου λείπεις πολύ γιαγιούλα μου...
Ο Σταύρος λέει στη γιαγιά του όλα του τα παράπονα, όλες του τις ανησυχίες και η γιαγιά του παρόλο που βρίσκεται πια πολύ μακριά, τον ακούει και τον συμβουλεύει. Ελπίζω να με ακούς κι εσύ γιαγιά.


Μου αρέσει πολύ αυτό το βιβλίο που μας χάρισαν από τις εκδόσεις Μεταίχμιο, γιατί όταν μου το διαβάζει η μαμά, θυμάμαι εσένα και καταλαβαίνω πολύ καλά τον Σταύρο που νιώθει μοναξιά και νοσταλγία για την γιαγιά του που έχει πεθάνει.
Βρήκε όμως την καλύτερη λύση! Να της μιλάει στο τηλέφωνο, όπως κάνω εγώ τώρα μαζί σου.
Που λες γιαγιά, αυτό το βιβλίο είναι πολύ καλό γιατί έχει πολύ ωραίες ζωγραφιές και λίγα λόγια που τα καταλαβαίνω όλα. Η μαμά, μου είπε πως μιλάει για την απώλεια των αγαπημένων μας προσώπων και για το πώς ένα παιδί μπορεί μέσα από το παιχνίδι να βρει τρόπους να την διαχειριστεί. Η αλήθεια είναι πως δεν χρειαζόταν να μου το εξηγήσει, αφού όπως σου είπα, το κατάλαβα κι από μόνη μου.
Αλλά βλέπεις, μερικές φορές εσείς οι μεγάλοι νομίζετε ότι εμείς τα παιδιά, δεν καταλαβαίνουμε.
Αλλά σε πληροφορώ γιαγιά, πως όλα τα καταλαβαίνουμε, άσχετα αν δεν το δείχνουμε πάντα.
Όποτε μου διαβάζει η μαμά αυτό το βιβλίο δακρύζει. Είναι ωραίο όμως να σε αγγίζουν τα βιβλία, έτσι δεν είναι γιαγιά;


Πολύ θα ήθελα να ήσουν εδώ τώρα και να μου το διάβαζες... Όταν μάθω να διαβάζω, θα στο διαβάσω εγώ κι εσύ θα το ακούσεις μέσα από το πράσινο τηλέφωνο. Όμως ακόμα κι αν δεν υπάρχει μέχρι τότε πράσινο τηλέφωνο, εγώ είμαι σίγουρη πως εσύ θα με ακούς για πάντα. Όπως η γιαγιά του Σταύρου...

Σας φιλώ

Υ.Γ. υπάρχει ένας διαγωνισμός στην σελίδα μου στο fecebook για δυο αντίτυπα του βιβλίου! Πάρτε γρήγορα μέρος!



Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια