Μικρή βιβλιοφάγος: 5+1 βιβλία για δώρο.

by - Δεκεμβρίου 04, 2017


Γεια σας και χαρά σας!
Εδώ Χριστίνα, Μικρή βιβλιοφάγος.
Φαντάζομαι πως όλοι έχετε καταλάβει την μεγάλη αγάπη που έχω για τα βιβλία.
Και όπως λέει και η μαμά μου, το βιβλίο είναι το καλύτερο δώρο, για αυτό και φέτος, όπως και πέρσι μου έφτιαξε ένα Ημερολόγιο Αντίστροφης Μέτρησης μόνο με βιβλία.
Μεταξύ μας το πιστεύω κι εγώ, φτάνει τις ημέρες των εορτών να συνοδεύεται κι από ένα μικρό γλυκάκι!!!



Σήμερα θα σας μιλήσω για 5 βιβλία που μου άρεσαν πολύ και που πιστεύω πως θα αρέσουν και στα δικά σας παιδάκια αλλά και στα παιδάκια των φίλων σας, και για ένα βιβλίο που άρεσε πολύ στην μαμά μου.
Όλα από τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος, δίνοντάς σας έτσι μερικές ιδέες για δώρα. Δεν χρειάζεται να είναι όλα τα βιβλία που θα αγοράσετε χριστουγεννιάτικα. Έτσι κι αλλιώς, όλο και κάποιος θα μας πάρει κι από ένα χριστουγεννιάτικο βιβλίο!



Αυτό το βιβλίο μου άρεσε πολύ. Μιλάει για ένα παιδάκι που το πρόσωπό του είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε συνηθίσει και για αυτόν τον λόγο, τα άλλα παιδάκια δεν το παίζουνε...
Νιώθει πολύ άσχημα για αυτό, αλλά δεν το βάζει κάτω. Σίγουρα δεν μπορεί να αλλάξει το πρόσωπό του, αλλά μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που τον βλέπουν οι άλλοι άνθρωποι.
Έχω κι εγώ στο σχολείο μου ένα παιδάκι που δεν μοιάζει με αυτό που λένε οι μεγάλοι "φυσιολογικό", αλλά εμένα δεν με πειράζει καθόλου. Παίζω μαζί του όπως και με τα άλλα παιδιά και δεν το κοροϊδεύω. Ούτε το λυπάμαι. Απλά καταλαβαίνω ότι είναι διαφορετικό. Όπως το παιδάκι του βιβλίου.
Άλλωστε δεν είναι ωραίο να κρίνεις κάποιον από την εμφάνιση του. Ο καθένας από εμάς είναι ξεχωριστός και όμορφος με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Αυτό λέει και το βιβλίο.
Η μαμά μου, μου είπε ότι θα γίνει και ταινία. Θα ήθελα κάποτε να την δω.


Jarvis


Με αυτό το βιβλίο γέλασα πολύ! Ο καημένος ο Φρεντ ο ελεφαντάκος, είναι πολύ ξεχασιάρης και ο φίλος του το Μαϊμουδάκι είναι εκεί για να τον βοηθήσει να θυμηθεί...Αλλά ξέρετε πως τον βοηθάει; Όπως μίλαγα εγώ στον παππού μου που δεν ακούγε καλά. Του έλεγα άλλα ντ'άλλων και γελούσα πολύ! Το ίδιο κάνει και το Μαϊμουδάκι. Είναι ένα αστείο βιβλίο με όμορφες, χαρούμενες εικόνες.

Barroux


Κι αυτό το βιβλίο μου άρεσε πολύ. Τρεις πολικές αρκούδες, αναγκάζονται να φύγουν από τον τόπο τους, από το σπίτι και την οικογένειά τους και αναζητούν αλλού ένα μέρος για να ξεκινήσουν μια καινούργια ζωή, αλλά κανένας δεν τις δέχεται. Μέχρι τη στιγμή, που το όνειρό τους γίνετε πραγματικότητα και βρίσκουν ένα σπίτι κατά δικό τους. Δεν θα σας πω την συνέχεια για να αγοράσετε το βιβλίο και να την ανακαλύψετε μόνοι σας. Μιας και όπως μου είπε η μαμά μου, αυτό το βιβλίο μιλάει για μερικά πολύ σημαντικά πράγματα, όπως είναι η φιλία, η συμπόνια. η αγάπη, η φιλοξενία, η μετανάστευση και η κλιματική αλλαγή.

Στέλλα Μιχαηλίδου-Mariona Cbassa


Πάντα αναρωτιέμαι που πάνε οι άνθρωποι όταν πεθαίνουν... Αλήθεια, που πήγαν ο Παππούς μου όταν έφυγε για πάντα από κοντά μας; Το ίδιο αναρωτιέται και το αγοράκι στο βιβλίο, για τον δικό του παππού που πέθανε. Και η γιαγιά του, του λέει πως ο παππούς του είναι παντού.
Σε όλα τα πράγματα που αγαπάει ο μικρός, σε όλα εκείνα που είναι γύρω τους.
Και πως θα είναι για πάντα εκεί κοντά του και θα του στέλνει την αγάπη του.
Κι εγώ το ίδιο πιστεύω για τον δικό μου παππού...

Αντώνης Παπαθεοδούλου-Ίρις Σαμαρτζή


Σας αρέσουν τα ταξίδια; Εμένα πολύ. Δεν έχω κάνει και πάρα πολλά, αλλά μου αρέσουν. Έχω ταξιδέψει με αυτοκίνητο, με τρένο, με πλοίο και με αεροπλάνο. Όμως θα ήθελα να ταξιδέψω και με αερόστατο!
Όπως ο Δρ.Φέργκιουσον στο βιβλίο αυτό. Είναι ένας φοβερός εξερευνητής, όπου μαζί με δυο φίλους του, αποφασίζουν να κάνουν ένα μεγάλο ταξίδι με ένα αερόστατο. Ζούνε μεγάλες περιπέτειες, αλλά στο τέλος τα καταφέρνουν μια χαρά, αφού έχουν στις αποσκευές τους θάρρος, γνώση, περιέργεια, φιλία, πείσμα και τόλμη. Να σας πω την αλήθεια, αυτό το βιβλίο είναι για λίγο μεγαλύτερα παιδιά από μένα, αλλά δεν με πείραξε καθόλου, μιας και οι εικόνες του είναι πολύ όμορφες και σε ταξιδεύουν, αλλά και η ιστορία, σε κάνει να ταξιδεύεις με το μυαλό σου.

Κατερίνα Σχινά


Όταν θέλουμε κάτι πολύ, μπορούμε να το πετύχουμε. Αυτό το λέω συχνά στον εαυτό μου κάθε φορά που δεν μπορώ να κάνω κάτι με την πρώτη φορά, ή όταν κάτι το θέλω πολύ αλλά το φοβάμαι.
Αυτό μας λέει και αυτό το βιβλίο, που μιλάει για την ζωή 40 Ελληνίδων που κατάφεραν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα. 
Η μαμά μου, μου διάβασε κάποιες από αυτές τις ιστορίες και μου άρεσαν πολύ. 
Εκείνη βέβαια ξετρελάθηκε.  Τόσο πολύ, που σκέφτομαι να της το κάνω δώρο!

Σας φιλώ


Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM


You May Also Like

1 σχόλια