Λίστα Δεκεμβρίου

by - Δεκεμβρίου 01, 2017


Δεκέμβρης λοιπόν!
Καλό μήνα φίλοι μου, με υγεία, αγάπη και ελπίδα. Τον αγαπώ πολύ αυτόν τον γιορτινό και χαρούμενο μήνα.
Τον θυμάμαι πάντα φορτωμένο με δώρα και εκπλήξεις, με όμορφες οικογενειακές στιγμές, με φιλικά τραπεζώματα, με πρωινά στο κρεβάτι, με αγκαλιές και με φιλιά.
Για τον Δεκέμβρη θέλω:

  • •Να δώσω δώρα αγάπης, συμπόνιας και καρτερικότητας.
  • •Να κάνω ακόμα ένα ταξίδι πριν το 2018.
  • •Να ετοιμάσω κάθε μέρα κι από ένα νόστιμο πρωινό.
  • •Να φορέσω κόκκινη κορδέλα στα μαλλιά μου.
  • •Να γράψω πιο πολύ στο blog μου.
  • •Να κρατήσω ψηλά τις αξίες μου.
  • •Να μάθω πατινάζ.
  • •Να ανταμώσω με φίλους που έχω να δω καιρό.
  • •Να δώσω προτεραιότητα στην οικογένειά μου.
  • •Να περάσω μια ολόκληρη μέρα διαβάζοντας χριστουγεννιάτικες ιστορίες δίπλα στο τζάκι.
  • •Να φτιάξουμε κουλουράκια με την Χριστίνα.
  • •Να εμπιστευτώ χωρίς φόβο.
  • •Να φτιάξω ψωμί με κάστανα. 
  • •Να κοιμηθούμε στρωματσάδα στο σαλόνι.
  • •Να ακούσω τον ήχο των Χριστουγέννων.
  • •Να χορέψω δυνατά και ξέφρενα το All I Want for Christmas Is You.
  • •Να οργανώσω μια βραδιά Karaoke.
  • •Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.


Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM



You May Also Like

0 σχόλια