Όλα όσα έκανα από την λίστα Δεκεμβρίου

by - Ιανουαρίου 03, 2018


Μα τι όμορφος μήνας που ήταν ο Δεκέμβρης!
Γιορτινός, ταξιδιάρης, φωτεινός, αγαπησιάρικος...



Έδωσα και πήρα δώρα αγάπης, έκανα ένα υπέροχο ταξίδι στην Πόλη των Παππούδων και των Γιαγιάδων μου, σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις κράτησα ψηλά τις αξίες μου, έφαγα νόστιμα πρωινά, αντάμωσα με φίλους που είχα να δω καιρό, έδωσα προτεραιότητα στην οικογένειά μου, διάβασα χριστουγεννιάτικες ιστορίες δίπλα στο τζάκι, άκουσα των ήχο των Χριστουγέννων, και χόρεψα δυνατά και ξέφρενα το "All I Want for Christmas Is You"!
Υπέροχε Δεκέμβρη μου, σε ευχαριστώ για ΟΛΑ!!!

  • •Να δώσω δώρα αγάπης, συμπόνιας και καρτερικότητας.
  • •Να κάνω ακόμα ένα ταξίδι πριν το 2018.
  • •Να ετοιμάσω κάθε μέρα κι από ένα νόστιμο πρωινό.
  • •Να φορέσω κόκκινη κορδέλα στα μαλλιά μου.
  • •Να γράψω πιο πολύ στο blog μου.
  • •Να κρατήσω ψηλά τις αξίες μου.
  • •Να μάθω πατινάζ.
  • •Να ανταμώσω με φίλους που έχω να δω καιρό.
  • •Να δώσω προτεραιότητα στην οικογένειά μου.
  • •Να περάσω μια ολόκληρη μέρα διαβάζοντας χριστουγεννιάτικες ιστορίες δίπλα στο τζάκι.
  • •Να φτιάξουμε κουλουράκια με την Χριστίνα.
  • •Να εμπιστευτώ χωρίς φόβο.
  • •Να φτιάξω ψωμί με κάστανα. 
  • •Να κοιμηθούμε στρωματσάδα στο σαλόνι.
  • •Να ακούσω τον ήχο των Χριστουγέννων.
  • •Να χορέψω δυνατά και ξέφρενα το All I Want for Christmas Is You.
  • •Να οργανώσω μια βραδιά Karaoke.
  • •Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Σας φιλώ



Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια