Η Κυριακή μας σε εικόνες #2

by - Μαρτίου 26, 2014



Την Κυριακή βρισκόμασταν στην Αίγινα! Είχαμε την χαρά, να πάμε παρέα με ένα φιλικό μας ζευγάρι και να φιλοξενηθούμε στο όμορφο εξοχικό τους, για 4 υπέροχες μέρες!

Το πρωί, ξυπνήσαμε με παρέα...


Ετοιμάσαμε το πρωινό μας





και πριν φύγουμε για το λιμάνι, κάναμε μια βόλτα στο χτήμα για να μαζέψουμε χαμομήλι!





 Σειρά είχε μια βόλτα στην πόλη




και μετά, το μεσημεριανό φαγητό, δίπλα στη θάλασσα!




Το απόγευμα, ανεβήκαμε στον ναό της Αφαίας



Κι όταν ο ήλιος άρχιζε να κατεβαίνει..πήγαμε στο εκκλησάκι, να δούμε το ηλιοβασίλεμα



Το βραδινό μας γεύμα, έκλεισε πανηγυρικά, την όμορφη Κυριακή μας!





Περιμένω τα σχόλιά σας εδώ και στην σελίδα μου στο facebook

Σας φιλώ

You May Also Like

11 σχόλια

  1. Ανώνυμος26/3/14, 10:17 μ.μ.

    υπέροχη η Κυριακή σας, μας ταξιδεύεις με τις ωραίες εικόνες σου!!!
    Art Sophisticat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω πολλά χρόνια να πάω στην Αίγινα και είναι τόσο δίπλα μας! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου.Πάντα να περνάτε τόσο όμορφα και να χαίρεστε την κάθε στιγμή! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ έχω χρόνια να πάω στην Αίγινα και στο ναό της Αφαίας δεν έχω πάει ποτέ!Καλοκαιράκι έρχεται,μάλλον πρέπει να το βάλουμε στο πρόγραμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι σαν να είχατε πάει διακοπές; Εγώ πάντως αυτή την αίσθηση έχω όταν φεύγω έτσι σε νησάκι έστω και για μία μέρα!!!!
    πολύ όμορφες φωτό!!
    από το λινκ πάρτυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ αυτο το πιατο με τα φρουτα και τα ξηροκάρπια απο πάνω, σκέτη απόλαυση και μόνο να το βλέπεις! η Αιγινα είναι αγαπημένο μέρος! εύχομαι να ξαναπάτε σύντομα! σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο λινκ παρτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες αυτές οι αποδράσεις και η φωτογραφία του ηλιοβασιλέματος...ατμοσφαιρική!
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ωραίες φωτογραφίες... Σε βάζουν σε ταξιδιάρικη διάθεση..(απο το παρτι της Μάχης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφες φωτος
    Ήρθα από το πάρτυ.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το πιατάκι με τα φρούτα το ζήλεψα.....Πολύ όμορφες εικόνες και η Αιγινα αγαπημένη!
    Ήρθα από το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή