Πριν το παιδί

by - Μαρτίου 20, 2014


Είναι φορές που σκέφτομαι πώς ήταν η ζωή μου πριν αποκτήσω την κόρη μου...
Πως ήμουν ?  Ποια ήμουν ?
Έκανα ότι ήθελα χωρίς  να δίνω λογαριασμό σε κανέναν.
Έτρωγα όταν πεινούσα και κοιμόμουν όταν νύσταζα. Δούλευα πολύ. Έβγαινα πολύ. Ταξίδευα πολύ. Έβλεπα τους φίλους μου πιο συχνά. Κάπνιζα, έπινα, ξενυχτούσα. Μίλαγα άπειρες ώρες στο τηλέφωνο και σέρφαρα άπειρες ώρες στο διαδίκτυο. Έκανα σχέδια με τον σύντροφό μου για ταξίδια μακρινά με αυτοκίνητο. Ψώνιζα ρούχα, καλλυντικά, παπούτσια και ξανά παπούτσια. Ξημερωνόμουν στον καναπέ του σπιτιού μου κάνοντας ψυχανάλυση με την κολλητή μου. Βαφόμουν. Ντυνόμουν. Έκανα γυμναστική. Έτρωγα πολλές σοκολάτες και μετά άρχιζα δίαιτα. Κοίταγα το ταβάνι. Πήγαινα σε συναυλίες. Έβλεπα θέατρο και σινεμά.  Σκεφτόμουν να κάνω παιδί.
Πολλά έχουν αλλάξει απο τότε...Κάποια πάλι όχι. Δεν μετανιώνω για τίποτα. Δεν ξέρω πως θα ταν η ζωή μου αν δεν έκανα παιδί.. Ξέρω μόνο πως είναι τώρα που έχω.
Ξέρω πως όταν μπορώ και παίρνω προσωπικές ανάσες μέσα στη μέρα, νιώθω ευτυχισμένη που είμαι μάνα. Ξέρω πως όταν μπορώ και φροντίζω τον εαυτό μου, και το σπίτι μας  η κόρη μου παίρνει ευτυχία και χαρά απο μένα. Ξέρω πως όταν μπορούμε και οι δυο, ξαναξημερωβραδιάζομαι με την κολλητή μου στο καναπέ για ψυχανάλυση. Ξέρω πως το αυτοκίνητό μας, είναι έτοιμο κάθε φορά που αποφασίζουμε ταξιδάκι για τρεις. Ξέρω πως όταν κοιμάται η μικρή μου, μπορώ να μιλήσω και να σερφάρω όσο θέλω. Ξέρω πως δεν θέλω να ξανακαπνίσω και πως το αλκοόλ το απολαμβάνω καλύτερα όταν το πίνω με μέτρο. Ξέρω πως δεν μου χρειάζονται πια τόσα ρούχα και παπούτσια. Ξέρω πως δουλειά, δεν είναι μόνο το επάγγελμά μου. Ξέρω πως μπορώ να κάνω νέους φίλους. Ξέρω πως ακόμα μπορώ να είμαι ΓΥΝΑΙΚΑ. Ξέρω πως ο σύντροφός μου είναι πια κάτι παραπάνω. Είναι και πατέρας του παιδιού μου. Ξέρω πως δεν θα άλλαζα τον έρωτά μου για την κόρη μου με κανέναν άλλον έρωτα. Ξέρω πως μπορώ ακόμα να σκέφτομαι να κάνω κι άλλο παιδί.

Σας φιλώ


You May Also Like

7 σχόλια

  1. συγκινήθηκα πάρα πολύ...
    νιώθω κι εγώ έτσι ακριβώς!
    δεν θα άλλαζα τίποτα απο την τωρινή μου ζωή για να ξαναζήσω κάτι απο το παρελθόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω παλι λιγες ωρες για εμενα -ετσι οπως ήταν η ζωη μου προ παιδιων- θα τις ήθελα! δυσκόλεψαν πολυ τα πράγματα απο οταν ηρθε και το δεύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι είναι!!!! απο το πάρτυ του Craftaholic!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει όπως τα γράφεις...θα μπορούσε να είναι απόσπασμα από βιβλίο..
    Πολλά έχουν αλλάξει απο τότε ναι ..και. Δεν μετανιώνω για τίποτα..σε αυτά θα συμφωνήσω!
    Βέβαια θα ήθελα και εγώ παραπάνω ώρες για μένα κάποιες φορές, αλλά τείνω να πιστεύω πως παρόλα τα τρεξίματα, την κούραση, την πίεση που νοιώθουμε κάποιες φορές, όταν αυτά μεγαλώσουν και θα έχουμε πάλι χρόνο για μας, θα αναπολούμε αυτα τα χρόνια και θα μας λείψουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι πολλά αλλάζουν με τη γέννηση των παιδιών μας,στην αρχή είναι λίγο περίεργα,ίσως και δύσκολα,αλλά χωρίς αυτά δεν έχει νόημα η ζωή μας!!!Όταν βλέπω το χαμόγελο του,όταν τον χαζεύω που κοιμάται γλυκά,γλυκά,όταν μου λέει σ'αγαπάω και με αγκαλιάζει,όταν τον έχω αγκαλιά,όταν είναι ευτυχισμένος...είμαι και εγώ ευτυχισμένη!!!Εντάξει μερικές φορές ανυπομονώ να πάει λίγο στην Κρήτη για να είμαστε πιο ελεύθεροι εμείς ή σκέφτομαι πότε θα πάει για ύπνο να ξεκουραστώ και εγώ,αλλά όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω ανάλογες εμπειρίες, αλλά πολύ θα ήθελα να αποκτήσω σύντομα, χαχα! :)
    Μου άρεσε το "ψώνιζα παπούτσια και ξανά παπούτσια".... Φαντάζομαι προ κρίσης, χαχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή