Η συνταγή της εβδομάδας : Μπράουνι σοκολάτας

by - Μαρτίου 27, 2014


Σήμερα θα σας δώσω μια  συνταγή για το πιο εύκολο, γρήγορο και νόστιμο brownie που ξέρω!!
Πάρτε λοιπόν μολύβι και χαρτί και σημειώστε :

ΥΛΙΚΑ
  • 4 αυγά 
  • 2 πακέτα κουβερτούρα 
  • 2 σοκολάτες γάλακτος (τύπου lacta)
  • 200γρ βούτυρο 
  • 1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις 
  • 1 φλιτζάνι ζάχαρη 
  • 1 σφηνάκι λικέρ ( προαιρετικά )

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χτυπάμε όλα τα υλικά εκτός απο τις σοκολάτες . 
Λιώνουμε τις σοκολάτες σε μπεν μαρι και τις προσθέτουμε στην ήδη χτυπημένο ζύμη ανακατεύοντας καλά .
Απλώνουν στο μείγμα σε βουτυρωμένο ταψί και ψήνουμε για 20' στους 200 βαθμούς πάνω κάτω αντίσταση .
Σκοπός μας είναι απο μέσα το κέικ να είναι υγρό , οπότε κρατάμε ευλαβικά τον χρόνο ψησίματος .

Καλή σας απόλαυση !

Περιμένω εντυπώσεις εδώ και στην σελίδα μου στο facebook!
Σας φιλώ 

You May Also Like

12 σχόλια

  1. Ανώνυμος27/3/14, 2:30 μ.μ.

    Απλά τέλειο κ πανεύκολο!!!
    Art Sophisticat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου τρέξανε τα σάλια πάλι με τη σοκολάτα! Θα τη κάνω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ χαίρομαι που σας άρεσε κορίτσια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/5/14, 11:51 π.μ.

    Πώς μου είχε ξεφύγει αυτή η πανεύκολη συνταγή;;;; Ελπίζω να την φτιάξω μέσα στην εβδομάδα! Σ' ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το κάνουμε πάρα πολύ συχνά το συγκεκριμένο γλυκό και φυσικά ποτέ δεν είναι αρκετό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πωπω μας λίγωσες! τρέχω να πάρω τα υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ πρέπει να είναι τέλειο γιατί μου θυμίζει την συνταγή που κάνω και εγώ!!!
    από το λινκ πάρτυ ήρθα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το πιστεύεις ότι ποτέ δεν έχω φτιάξει brownies; Λέω να κάνω την αρχή με το δικό σου! Φιλιά! (ήρθα από το λινκ πάρτυ! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει το brownie και έχω επιχειρήσει να φτιάξω 2-3 φορές αλλά πάντα το αφήνω μερικά λεπτά παραπάνω για να είμαι σίγουρη ότι δεν είναι άψητο! Δεν έχω ακόμη καταλάβει ποια είναι η διαφορά του brownie από την σοκολατόπιτα ή το σουφλέ σοκολάτας! Έρχομαι από το link party του "Μάνα, μανούλα, μαμά"! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Bownie με παγωτό. Κολαση.Ερχομαι φυσικά από το σοκολατο παρτι της Μαρίας. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το παρουσιάζεις εύκολο και νόστιμο για να δούμε....
    Θα είναι η πρώτη μου απόπειρα για brownies!
    Ήρθα απο το Link Party του manamanoulamama.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή