Δ Ι Α Γ Ω Ν Ι Σ Μ Ο Σ !!!

by - Μαρτίου 05, 2014



Είστε έτοιμοι για τον πρώτο διαγωνισμό της Mama Petounia???!!!
Εάν ναι, μην καθυστερείτε στιγμή! Λάβετε θέση!!


ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ? 
Μπορείς να επιλέξεις ΕΝΑ απο τα δυο!

  • Ένα κουτί με πλαστελίνες play-doh και κουπ-πατ για να φτιάξετε απίθανα ζωάκια (το δώρο θα είναι σφραγισμένο. Ανοίξαμε το δικό μας για να σας το δείξουμε!!)


  • Ή ένα βιβλίο με τρισδιάστατες εικόνες με την ιστορία του Πινόκιο (εκδόσεις Πατάκη)






ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? 
4 βήματα
  1. Γίνε μέλος στο blog μου
  2. Γράψε ένα σχόλιο σε αυτό το post λέγοντάς μου πιο δώρο απο τα 2 θέλεις να κερδίσεις
  3. Κάνε like στην σελίδα μου στο facebook 
  4. Κοινοποίησε την ανάρτηση του διαγωνισμού, στην σελίδα σου στο facebook 

Ο διαγωνισμός λήγει το Σάββατο 8 Μαρτίου στις 12 το βράδυ.Την Κυριακή 9 Μαρτίου θα επιλεγούν με αυτόματη κλήρωση 2 νικητές που θα κερδίσουν ο καθένας το δώρο της επιλογής του και τα ονόματά τους θα ανακοινωθούν στην σελίδα μου στο facebook 
Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που έχουν ακολουθήσει και τα 4 βήματα.

Καλή επιτυχία σε όλους!!

Σας φιλώ

You May Also Like

19 σχόλια

  1. Καλημέρα κοριτσάκι μου, το είπες και το έκανες τελικά ε???!!! Μπράβο, πολύ ωραία η σκέψη σου! Εγώ θα ήθελα το δεύτερο δωράκι για τον μεγάλο μου πρίγκιπα, μιας και το πρώτο το έχουμε ήδη.. αγαπάμε τις πλαστελίνες βλέπεις!!!
    Σ'ευχαριστούμε πολύ και πάλι για την ευγενική σου χειρονομία!
    Φιλιά,
    Μαρία

    Υ.Σ.: Θα σκεφτώ κι εγώ πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο ενός δικού μου διαγωνισμού! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Σου εύχομαι καλή επιτυχία, και περιμένω και τον δικό σου διαγωνισμό!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. τα κατάφερα και έγινα μέλος!!yes!!δε θυμάμαι άν έχω κάνει όλα τα βήματα βέβαια, γιατί κάπου μπερδεύτηκα..θα ρωτήσω τον ορφέα τι δώρο θέλει και θα ξανααπαντήσω..αλλά μάλλον για τις πλαστελίνες το κόβω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Νικόλα!!! Τα έκανες όλα μια χαρά!
      Ότι κι αν επιλέξει ο Ορφέας εύχομαι να το κερδίσει!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος5/3/14, 11:13 μ.μ.

    τέλειος ο διαγωνισμός!!! εγώ θα ήθελα τις πλαστελίνες!!! μακάρι να κερδίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι! Θα πρέπει όμως να δώσεις ένα όνομα , ακόμα και ψεύτικο !

      Διαγραφή
  4. Επιτέλους κατάφερα να γίνω ακόλουθος!!! :) Αν κέρδιζα θα ήθελα το play-doh γιατί δε μου φτάνει ο χαμός που γίνεται στο σπίτι με το play-doh που ήδη έχουμε και θέλω περισσότερο! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή τύχη σε όλους! Εμείς ευχόμαστε να κερδίσουμε τον Πινόκιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Yπέροχα και τα δύο δώρα,αλλά ίσως ο Φραγκισκάκος μου θα προτιμούσε τον Πινόκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σας επιτυχία Ιωαννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/3/14, 4:26 μ.μ.

    Υπέροχος διαγωνισμός!
    Και το blog σου είναι εξαιρετικό! Μακάρι να κερδίσω το βιβλίο!

    Φιλιά
    Στέλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος8/3/14, 4:29 μ.μ.

    θα ήθελα τις πλαστελίνες!!! τέλειος ο διαγωνισμός σου!!!
    φιλιά πολλά Σοφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας Στέλλα και Σοφία!!
    Καλή σας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω θέλουμε τις πλαστελίνες...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο κοριτσάκι μου, πολύ καλή ιδέα! Μιας και απομένουν ακόμη 15' είπα να πάρω κι εγώ μέρος στον διαγωνισμό! Υπέροχα και τα δύο δωράκια, αλλά νομίζω πως ο μικρούλης μου θα απολάμβανε περισσότερο το παιχνίδι με τις πλαστελίνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες Demmy μου!!
      Καλή επιτυχία σου εύχομαι !!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή